Eigen schuld
Hond Mickey vindt mij sloom vandaag. Ik kwam maar niet vooruit op de berg, hij rent minstens viermaal de afstand en komt steeds even kijken. Waar blijf je nou? En vandaag loop ik ook al niet het hele traject. Een compleet rondje berg zit er even niet in.
Met mijn stok zoek ik zorgvuldig houvast bij elke stap op het keiige weggetje naar boven. Dat was te doen, maar wie stijgt, moet ook weer dalen. Tja.